söndag 19 augusti 2012

Hemkommen

Då var man hemkommen från sin första modulträff. Många intryck att ta in, men gud vad kul det var. Vill verkligen passa på att tacka alla som organiserade det hela och satte ihop trafikspelet. Att som nykomling få klara och tydliga instruktioner var guld värt och redan efter en liten stund var man framme  och tog sitt första köruppdrag.


Enligt vad som sades (om jag uppfatta det rätt, rätta mig gärna om jag uppfattat det fel) var n - skale banan cirka 80 meter (!!) lång. För en tågtok var det nästan en berusande upplevelse att få köra så otroligt många tåg som det gavs möjlighet till under trafikspelet. Allt flöt i mina ögon väldigt bra även om ett par stinsar fick svettas vid något enstaka stationsstopp.

Nedan är lite bilder från banan i n - skala. Och sist men inte minst, stort tack till alla på träffen, arrangörer samt medverkande. Nu vill jag med bidra till nästa träff så även om det bara ska vara med en Hilding Carlsson rälsbuss.

- Mikael





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar